الأربعاء، 28 أغسطس 2013

ازلة الشعر من المنطقه الحساسة بسرعه وسهوله أنا قررت أبطل السويت

تجربة ناجحه مع الجوانتى الطبى لاحدى البنوتات
أنا قرأت موضوعين هنا فى المنتدى عن ازالة الشعر بالجوانتى الطبى


لاسحر ولا شعوذة والله الموضوع طلع بجد

 أنا قررت أبطل السويت


حاحكيلكم اللى حصل معايا النهاردة من ساعة
دخلت أخد شاور وخرجت ومكانش فى بالى خالص انى أعمل سويت
بضرب عينى فى الدرج أفتكرت انى عندى جوانتيات طبية من 15 سنة

 أختى كانت جبتهوملى من السعودية قولت والله أجرب واشوف شمرت درعاتى وسميت
بالله ولبست الجوانتى وجيت أشد ماتشدش قولت الموضوع أوانطة  
أفتكرت الموضوع الاولانى كانت كتبته اخت لينا هنا فى المنتدى وقالت اننا لازم ندلك 
بالجوانتى شوية وعنيكم ماتشوف الا النور
مستغربة  مستغربة   مستغربة
فى دقايق ولا كأنى شىء حصل
بقيت قشطة فلة شمعة منورة من الاخر كدة بقيت
موززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززة سعيدة قوي

أنا الشعر عندى قصير لانى دايما بعد السويت كنت بحط ملح أو مية ترمس
بس والله طلع كله وبسرعة بس كان فى ألم بسيط أقل من ألم السويت 
وبعد ماخلصت قولت مش حارجع للسويت تانى

قولت لازم اكتب تجربتى علشان الكل يستفيد ويعرف ان الموضوع جد الجد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق